Τα γραφεία της Γραμματείας του Τμήματος βρίσκονται στο ισόγειο του κτιρίου Διοίκησης (πρώτο κτίριο, δεξιά της εισόδου της Πανεπιστημιούπολης Σερρών).
Η Γραμματεία του Τμήματος είναι αρμόδια για φοιτητικά και διοικητικά θέματα. Ειδικότερα είναι αρμόδια για:
- εγγραφές των φοιτητών,
- τήρηση αρχείου των φοιτητών στο οποίο περιλαμβάνονται η βαθμολογία και στοιχεία σχετικά με τις υποτροφίες,
- χορήγηση πιστοποιητικών και πτυχίου,
- έκδοση ατομικών προγραμμάτων δηλώσεων μαθημάτων, αναλυτικής βαθμολογίας και πιστοποιητικών σπουδαστικής κατάστασης,
- χορήγηση βεβαιώσεων για κάθε νόμιμη χρήση,
- ανανεώσεις εγγραφών κάθε εξάμηνο,
- αναστολή (διακοπή) σπουδών.
Η εξυπηρέτηση των φοιτητών γίνεται όλες τις εργάσιμες ημέρες και τις ώρες 11.00 π.μ. έως 13.00 μμ.
Η επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματος γίνεται και τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Προϊσταμένη Γραμματείας
Χριστοφορίδου Χριστίνα
Τηλ.: 23210 49161
Email: info@civil.ihu.gr και civil@ihu.gr
Γραμματέας Φοιτητικών Θεμάτων
Παπαγεωργίου Χρυσούλα
Τηλ.: 23210 49151
Email: tpde@cm.ihu.gr